[Talk-hr] OSM aktivnost po gradovima

Tihomir Heidelberg tihomir.heidelberg at gmail.com
Ned Lis 17 15:48:36 BST 2010

 On 17.10.2010 16:22, Valent Turkovic wrote:

> Super izvor Tihomore.
> Ako se čuješ s autorom svakako mu objasni i pricipe OSM projkta pa možda
> budemo imali novog kolegu ;)
Kontaktirao sam ga, veli:

    Osnova je službena definicija iz klasifikacija, a dio je iz raznih
    izvora, uključujući karte, članke itd. Sama klasifikacija javnih
    cesta u Narodnim novinama sadrži slične opise za županijske i
    lokalne ceste.
    RJL tj. podaci o križanjima državnih/županijskih/lokalnih cesta na
    wiki dobiveni su uglavnom kao cross-reference ta tri niza opisa, a
    dodatni izvori su uglavnom korišteni radi potvrde manje jasnih
    dijelova, kao što su vođenje dvije ili više trasa javnih cesta
    jednom rutom (npr. D1/D3 od Karlovca do Lučkog, A3/D3 od Lučkog do
    čvora Popovec i sl. Informacije o cestama s više kolnika, petljama i
    sličnim objektima izvučene su iz vijesti, časopisa i drugih sličnih
    izvora i provjeravani pomoću Google Earth.
    I sam sam pokušao te podatke prenijeti u OSM, međutim problem
    postoji (bar za mene) u tome što dio cesta nije ispravno označen
    (krivi broj), što je jednostavno ispraviti, ali i u tome što dio
    nije uopće ucrtan (npr D20 u blizini D41) - a ovo drugo nemam načina
    pouzdano napraviti.--Tomobe03
    <http://commons.wikimedia.org/wiki/User:Tomobe03>