[Talk-hr] sluzbeni podaci za ceste po zupanijama

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Pon Lis 18 14:21:24 BST 2010

Heh, upravo sjedim u server sali Hrvatskih cesta u Vončininoj :D Poslovno
dakako. U doticaju sam samo sa sistem inžinjerima tako da ne mogu puno
pomoći.
http://www.openstreetmap.org/?lat=45.814117&lon=15.98729&zoom=18&layers=M

Evo me, tu sam. Mogao bih i izmapirat zgradu kad sam već tu.

A što se tiče klasifikacije cesta, imam problem sa jednim pravilom na
wikiju:

izabrati (selektirati) SVE! segmente dionice (npr. D2, D34) i provjeriti
jesu li svi segmenti dionice istog ranga (highway=primary ili secondary ili
tertitary), ne smije biti highway=<different>

A što ako je dio neke dionice šljunčani? Zašto ne bi dijelovi dionice bili
različitog ranga? Po meni je dionica, ili relacija političkog karaktera, a
vrsta highway-a je pravo stanje na terenu.

Janko