[Talk-hr] Drzavna cesta D49 nedoumica

Tihomir Heidelberg tihomir.heidelberg at gmail.com
Sri Lis 20 11:33:38 BST 2010

 On 20.10.2010 11:35, I:P wrote:
> Dakle kad sam bila zadnji put bila na Papuku, prosla smo jedna dio ceste D49
> (ona spaja Slatinu, Veliku i Požegu)..
D49 je Pleternica – čvor Lužani (A3) u dužini 19km
Možda je nekada D49 išla dalje, tj spajala Slatinu, Veliku i Požegu ?

> Uglavno sad sam ucrtala dio koji imam
> kao GPS track, promijenila sam status ceste iz secondary u primary jer je
> drzavna.. no clan OSM-a 9a4gl je tagirao
> u svojoj verziji ŽC4253 (ref)...
Ja sam 9a4gl :)
4253 je Čeralije (D69) – Drenovac – Velika – Požega (D38) u dužini 43,8

Vidi http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2010_02_17_410.html
To je zakon. Treba imati u vidu da se zakon mijenja.

> i sad sam malo zbunjena. Ja sam se ravnala
> premo izvoru HAK-a (Mireo karta online i papirnatoj auto karti RH u nazivlju
> i statusu).
Pa, njih koristi za kontrolu, nikako kao izvor podataka.
Mogu iz rukava izvuči dosta grešaka koje sam uočio u Mireo, Google i
drugim kartama.
>  Brejkala sam cestu na 2 mjesta, dio koji je pod asfaltom, dio
> koji je makadam i onaj mali dio ceste koji ide prema Slatini jer je izvor
> Yahoo, a ne moj GPS track. Jesam pogrijesila (u nazivlju i u brejkanju) ?
> (posto nisam sigurna sto je tocno, dio od Trenkova nisam dirala pa i dalje
> ima ref 4253)..
Ja bih to vratio na staro, osim ako ne nađeš neku grešku u mom razmišljanju.
Prema wiki-ju:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Croatia/Ceste
>
> trebala bi tagirati ovako:
>
> highway=primary
> ref=D49
> name=Državna cesta D49
> type=route
> route=road
> network=Državne ceste
> source=GPS (ili Landsat,Yahoo)
> surface=asphalt

Hm, "name", "type", "route" i "network" tagovi se stavljaju u
"relation", ne u "way".
Relacija za D49 je već kreirana:

Koliko vidim državnim cestama se stavlja "highway=primary" i "ref=D??"
tagovi i stavljaju se u pripadajuće relacije.
Dodatno ako je neka dionica i ulica onda se pod "name" stavi ime ulice.
Surface i source prema želji.
Najbolje vidi kako su tagirane ostale državne ceste.

Ako sam bio nejasan ili u krivu, molim ispravite me, ja sam tu isto friški.

Tihomir