[Talk-hr] masovni edit bankomata

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Čet Ruj 2 15:12:27 BST 2010

Da, Splitska radije nego Split :) Nisam veliki protivnik kratica, ali možda
bi bilo standardnije da se piše Privredna, Poštanska, Zagrebačka, Raiffeisen
i Varaždinska. Moram priznati da par tvojih kratica nisam ni skužio dok
nisam googlao. Makar kratice zauzimaju manje prostora.

OTP dolazi od Országos Takarékpénztár pa možda tu kraticu radije pustiti :D

A što se tiče punog imena banke, za to imamo tag
operator=*<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Atm>

Valent, jesi uspio dobiti neke podatke iz banaka? Mene je malko obeshrabrilo
to što nisam dobio odgovor ni od ljekara ni od zagrebačkog holdinga za
buseve.

Pozdrav, Janko