[Talk-hr] masovni edit bankomata

Ivan Biuklija newses at biuklija.com
Pet Ruj 3 12:44:38 BST 2010

Valent Turkovic izmedju ostalog pisase:

> Recimo onda da se neće koristiti skraćenice već puno za bankomate banaka
> koje imaju manje od, lupam, 10 znakova u imenu. Tako da bi imali:
> Credo
> Centar

Ali to opet nisu puna imena tih banaka, kad se banke zovu "Centar banka" i
"Credo banka" (ili Credobanka, ni sami nisu sigurni).

> ali umjesto Privredna Banka Zagreb bilo bi PBZ ili Privredna

Ako ćemo koristiti kratice, onda bismo i na wiki morali napisati
koje se kratice moraju koristiti, jer ako netko napiše PBZ, a netko
Privredna, nismo ništa napravili.

Međutim, djeluje mi malo neozbiljno s naše strane "izmišljati" kratice i
nazive banaka. Ili je Privredna banka Zagreb, ili je PBZ, ne postoji
Privredna.

Ako baš budete/budemo inzistirali na kraticama za nazive
bankomata, onda bi se trebalo držati kratica ili akronima koje su banke
popularizirale, primjerice u URL-ovima službenih web stranica.
ZABA, POBA, OTP banka, RBA, PBZ, HPB, Splitska banka, Erstebank i
slično (ali ostaje problem razmaka i velikih slova). Ako njima nije bilo
dovoljno važno skratiti naziv u URL-u, zašto da im ih mi izmišljamo?

--
Ivan Biuklija
http://www.gafovi.com/