[Talk-hr] android poi

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Čet Ruj 9 11:20:52 BST 2010

2010/9/9 Vlatko Kosturjak <kost at linux.hr>:
> btcmapper je jedini suvisli. Ali mi se nekad zna scrashat.
>
> Inace, ima onaj vespucci osm editor.... ali taj mi nikako nije sjeo.
>
> Kost

Ja koristim Vespucci, i super mi je. Prvi put kad sam ga uzeo u ruke
nisam ga baš shvatio i maknuo sam ga sa telefona. Onda sam mu nakon
par tjedana dao drugu šansu, skužio sam ga i sad preko njega najviše
izmapiram. Ne treba ti uopće komp. Troši malo mobilnog interneta (imam
100mb mjesečno i bude dosta), skineš dio na kojem si i crtaš :) Jedina
zamjerka je što se isto tuitamo ruši. Nakon zadnjeg updatea rjeđe, ali
ipak tuitamo. Pa moraš često slat na server ono što radiš da ne bi
bilo.

E da, i nije baš dobar za POI-e jer moraš ručno upisivati sve tagove
pa je sporo. Bolji je za putove.

Janko