[Talk-hr] masovni edit bankomata

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Čet Ruj 9 13:33:34 BST 2010

Dodao sam još popise splitske, poštanske i kovanice. Ali važnije,
trebalo bi objasniti čitaocima u kojoj mjeri se te liste smiju
koristiti. Isto kao google karte, samo kao referenca da znaš gdje ćeš
tražiti bankomat. I možda treba predložiti da se bankomati uslikaju i
stave na openstreetview kao dokaz da nije prekopirano. Ili je to
previše?

Janko