[Talk-hr] Grassroots maping zračna fotografija

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Čet Ruj 16 09:46:48 BST 2010

http://vimeo.com/10213658
http://cartagen.org/maps

Jako sam se ugodno iznenadio vec postavljenom infrastrukturom za
manipulaciju i rektifikaciju zracnih snimki.

Vec sam se prije raspitivao o zracnim snimkama no sada cu definitivno
podebljati trud i nabaviti zracne snimke s koje bi trebale biti cak puno
detaljnije of ortofoto slike Osijeka koju trenutno koristim.

Ako se pokaze prakticno onda se moze koristiti i za druge gradove koji
nemaju nikakve zracne snimke kako bi se dobila kvalitetna podloga za unos
podatak u OSM bazu.

Sto mislite? Imate prijedlog kako poceti koristiti zracne snimke za osm?
Kako ih dobaviti? Aeroklubovi? Avioni na daljinsko?

Valent.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
blog: http://kernelreloaded.blog385.com