[Talk-hr] Pisanje OSM projekta za udrugu

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Ned Ruj 19 00:09:16 BST 2010

Napisao bih projekta te predao ga na natječaj za donacije udrugama koje
je trenutno raspisao grad Osijek.

Imam dosta iskustva u raznih pisanju projekata no za pisanje OSM projekta
trebat će mi pomoć pa se nadam da ćete mi pomoći oko ideja, a možete se
uključiti i u pisanje projekta ali i izvođenje projekta.

Iako je OSM volonterski projekt ne vidim razloga da nam se djelovanje ne
refundira i da s dobivenim sredstvima ojačamo OSM projekt u hrvatskoj.

Donacije grada poput Osijeka su uglavnom ograničene na 5-15,000kn tek
rijetki projekti dobiju 50,000 ili 100,000 (što se dogodilo samo jednom)
te se s tim iznosom ne može napraviti nešto previše no ipak može biti
dobar početak ozbiljnijeg rada. Ukupan fond za sve udruge je 200,000 ako
se ne varam.

Nakon što ga napišemo projekt će biti dostupan svima tako da se i ljudi
iz drugih gradova moglu prijaviti na natječaje za udruge u svojim
gradovima.

Prvo što me zanima jesu primjeri iz Hrvatske i van nje kako gradovi i
razne gradske službe koriste ili mogu koristiti OSM kao kartu i/ili GIS
bazu.

Nitko neće dati novac samo zato što je neki projekt dobar ili zanimljiv,
zanima ih koju koristi imaju oni i građani tog grada od tog projekta.

Neću previše dužiti u prvome postu, pa ako imate bilo kakva pitanja
slobodno pitajte.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
blog: http://kernelreloaded.blog385.com