[Talk-hr] poziv hrvatskim biciklistima

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Ned Ruj 19 00:52:33 BST 2010

On Wed, 15 Sep 2010 21:29:50 +0200, Matija Nalis wrote:

> kao sto je Zeljko spomenuo, nema neke koristi od wavea. A zasto
> stavljati u google doc kada ce se onda pretociti u wiki -- pa nije
> problem odmah pisati u wiki.

Stvar je jednostavnosti i praktičnosti, google docs i wave su za stupanj
jednostavniji i bolji za uređivanje teksta od direktnog uređivanja na
wikiju (nije wysiwyg), a koliko sam vidio jako malo ljudi iz .hr osm
ekipe radi na wikiju a nije ni da nas ima baš puno, pa onda još da bez
veze otpadnu ljudi kojima wiki ne leži... zato idem na jednostavnost iako
ću zbog toga ja imati malo više posla.

> Petica iz zalaganja, ali nisam siguran koliko je opencyclemap.org &
> friends trenutno upotrebljiv na podrucju trenutno HR. Imamo li barem par
> primjera za pokazati gdje je dobro slozen i lijepo izgleda? To su
> selling pointi, a onda pokazes da negdje drugdje i nisu tako dobro
> rijeseni, i kako bi bilo super da oni pomognu poboljsati, i detalji kako
> (sa naglaskom koje metode bolje rade na biciklu a koje losije).

Ne vidim tu nikakav problem. Kada sam krenuo u ueđivanje OSM podataka
Osijeka tu su bile 2-3 glavne ceste, no nije me to demotiviralo već
suprotno. Pogledao sam okolne gradove poput Pecuha, Novog Sada i
Budimpešte kao dobre primjere (Zg je u to vrijeme bio jako loš primjer) i
krenuo. Dakle slažem se da treba naći dobre primjere no oni mogu biti
bilo gdje, ne vidim zašto baš moraju biti (a možda ih i ima) iz .hr?

Dakle ima li dobrih primjera u .hr? Koji su dobri primjeri iz Europe?

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
blog: http://kernelreloaded.blog385.com
ICQ: 2125241, Skype: valent.turkovic, MSN: valent.turkovic at hotmail.com