[Talk-hr] ratni plan za unos bankomata

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Sub Ruj 25 12:41:03 BST 2010

On Thu, 02 Sep 2010 16:12:27 +0200, Janko Mihelić wrote:

> Valent, jesi uspio dobiti neke podatke iz banaka? Mene je malko
> obeshrabrilo to što nisam dobio odgovor ni od ljekara ni od zagrebačkog
> holdinga za buseve.

Jedan prijatelj koji radi u Hypo banci se potrudio pa poslao mailove na
više odjela unutar banke, nakon što su se mailali par dana dobio sam
odgovor kome se mogu javiti.

Kolege iz drugih banaka nisu se toliko potrudili pa nisam dobio nikakav
odgovor :(

Tako da ćemo izgleda dobiti sluzbeni popis od Hypo banke koji se nalazi
na: http://www.hypo-alpe-adria.hr/home.nsf/id/86

No posto nema gps koordinata na tom popisu zapravo mislim da nema ni
smisla kontaktirati banke kada cemo dobiti samo popis s adresama sto nije
previse korisno ako nećemo znati gdje se te banke nalaze.

Predlažem otvaranje google docsa za bankomate te da u njemu prenesemo
službene popise svih banaka, označimo koji su bankomati unešeni u OSM a
koji nisu.

Popis bankomata koji nisu unešeni podijelimo po županijama i gradovima te
nađemo aktive OSM članove koji bi htjeli unijeti bankomate.

Ima netko kakav bolji prijedlog?

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
blog: http://kernelreloaded.blog385.com