[Talk-hr] OpenStreetMap LinuxZaSve Forum

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Čet Ruj 30 19:12:48 BST 2010

On Tue, Sep 21, 2010 at 11:36:11AM +0200, Hrvoje Bartolin wrote:
> Pa da, ali se želi da taj jedan ima i mail listu i puno web sučelje i
> pretraživanje, što nedostaje trenutnom.

Recimo se pretplatis na listu koristici gmail.com ili bilo koji drugi e-mail
sustav koje ima webmail? Imas pristup preko weba, lagano mozes pratiti preko
weba, imati pretrazivanje, filtriranje, oznacavanje favourites i drugih
tagova itd.

A sto se tice jednostavnosti nije nista teze otvoriti gmail account nego
recimo google groups account.
(Zapravo se i radi o istom accountu kako mi se cini :)