[Talk-hr] 12.03.2011. OSM-HR neformalno druženje - Zagreb

Matija Nalis mnalis-doma at voyager.hr
Pet Tra 1 08:13:15 BST 2011

On Thu, Mar 31, 2011 at 05:34:45PM +0200, SilverSpace wrote:
> Ja isto vikendima skoro pa nikao, ovaj sigurno me nema u zg.

Uh, zasad to izgleda dosta saroliko:

subotu mogu: sanela, dodobas, dboto
subotu ne mogu: janko, hbogner, silverspace

Meni su vikendi isto dosta tezi za alocirati nego radni dani, ali rekoh
prilagoditi cu se vecini...

Kako mi se cini po prepisci dosad, veci je problem promijeniti se ovima koji
nikako ne mogu subotom, nego onima koji preferiraju subotu, pa mozda da
probamo neki radni dan ipak pucati za dogovore IRL?

Pogotovo sto ce se eventualni mapping party i tako vjerojatno morati pasti
za neki vikend/praznik (bez obzira koliko to mnogima nije bas zgodno) jer
traje barem nekoliko sati, a dok se skupimo, poslozimo i dispatchamo vec
je mrak (a po mraku je obicno to sve dosta nezgodnije raditi)...

Mozda onda ipak ne ovu subotu, nego recimo da se dogovorimo za sastanak u
npr. cetvrtak 7.4.2011 u 18h u mami, preradoviceva 18, zagreb?

To je za nesto manje od tjedan dana. Ajde odgovorite svi na listu da li bi
vam to odgovaralo?