[Talk-hr] Autobusna stajališta ... rasprava o obilježavanju istih

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Čet Tra 7 11:15:00 BST 2011

Ja ne bi natkriveni dio označavao sa platform.. Recimo, pogledaj ovu sliku,
koja je poprilično reprezentativna za platforme:

http://wiki.openstreetmap.org/w/images/9/92/Bus_stop.jpg

Tu je po meni "platform" prije ovaj putić ispred natkrivenog dijela.
Natkriveni dio bi ja označio sa building=yes, i možda amenity=shelter.
Pogotovo zato što jedna platforma može imati dvije natkrivene kućice.

Ali ovaj prijedlog, koji će očito biti prihvaćen kao standard, mi se čini
zanimljiv. Stvarno rješava sve probleme, makar je malko komplikovan.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Public_Transport

highway=bus_stop se stavlja kao točka na ulicu (znači neovisno o tome na
koju stranu staje bus)
highway=platform se stavlja lijevo ili desno od ulice

Na taj način će rutanje biti rješeno sa tagom bus_stop, a renderiranje za
ljude je rješeno sa platform. A sve skupa se stavlja u relaciju (i bus_stop,
i platform, i kućica, i klupa) i daje se public_transport = stop_area, type
= public_transport. I još network, operator itd.

Ono što me zbunilo, jest da ruter ne zna na koji bus_stop staje bus u kojem
smjeru. Ali to su rješili tako da je svaki smjer posebna relacija.

Ako se mene pita, ja bi to tako rješavao.

Janko