[Talk-hr] Google Earth OSM ekvivalent

Vlejd wlade.hr at gmail.com
Pet Pro 2 18:44:08 GMT 2011

Od predloženih alata, Bikemap je najbliže tome što trebam, ali nije sasvim
to. Ono što trebam je dosta kompleksnije. Koliko vidim iz naknadnog
guglanja, više je u sferi GIS-a nego ovi alati.

Da pojasnim, radim na unošenju raznih ruta i biciklistički relevantnih
točaka s različitim opisima tj. kategorijama (kvaliteta rute, intenzitet
prometa, problematične točke odnosno vlastiti points of interest i sl.).
Zato mi je neophodno da karta na početku može biti tabula rasa, bez tuđih
turističkih i rekreativnih trackova. Nakon unosa, trebam mogućnost da
grupiram rute i točke po bilo kojem kriteriju, istovremeno ih prikazujem,
isključujem i uključujem po volji. Također, za prikaz na karti i analizu
podataka bi mi trebala mogućnost isticanja pojedinih tipova POI-a,
službenih biciklističkih staza i slično (npr. istaknute škole i vrtići,
isključene birtije).

Ove osnovne stvari što se tiče unosa i vizualizacije uglavnom mogu kroz GE,
makar nesavršeno i donekle mukotrpno. No prednost OSM-a u odnosu na GE za
ovu svrhu je veća raznolikost i fleksibilnost postojećih POI-a (za ono što
trebam) kao i činjenica da ih uvijek mogu sam dopuniti tamo gdje vidim da
nešto fali. Problem je što mi za analizu GE ne nudi sve što trebam, a ne
znam postoji li nešto temeljeno na OSM-u što mogu upotrijebiti.

Našao sam u međuvremenu open source gvSIG i proprietary arcgis explorer, ne
znam postoji li još nešto.