[Talk-hr] Par pitanja

tommy5 tommyfive at gmail.com
Pet Vel 4 13:32:43 GMT 2011

Aloha ljudi

evo jednog OSM rookie-ja :) sa hrpom pitanja.
..da se predstavim, zovem se Tomislav, iz Vinkovaca sam, bavim se
"elektrikom i kompujterima" :),
što po struci što iz hobija, volim open source i podržavam open projekte...
(uglavnom sam okupiran sa grafikom-Blender)

u vezi glede OSMa, skinuo sam OSMTracker for android na svoj Desire i počeo
trackirati prije par dana
registrirao sam se na OSM, uploadao par GPXa i počeo koristiti JOSM..
odma sam fulao tagove, ali ispravio sam se i počeo čitait wiki.. :)

neka od pitanja kojih se sada mogu sjetiti;

- gdje dodam u profil - [[Category:Users in Croatia|tommy5]] ?!

- preporuka tracking app za android?

- vidim da se smije precrtavati sa Binga, što je kul ali ipak želim prvo
malo prošvrljati da imam referencu
e sad me zanima preciznost, da li je 2m jel to dovoljno točno?, tj. vidim da
ima svakakvih logova
tako da moja trasa značajno odudara od ponekih extremnih
(predpostavljam da je neko koristio puno manju preciznost/uređaj
 True/False?)

- u OSMtrackeru interval mi je po defaultu 0. znači da pravim previše
točaka?
trebam li mijenjati interval ovisno kako putujem? foot, bike ili autom?

- na što se konkretno odnosi promjena licence OMSa, moji GPXi će biti
obrisani?

- JOSM sam počeo koristiti i dost brzo svlado osnove, a danas sam otkrio i
potlač2 :)
ima li neke veće razlike među njima?, tipa što jedan može a drugi ne?

toliko za sada :)
Hvala!

Pozdrav
Tomislav