[Talk-hr] Pitanja u vezi klasifikacije cesta

hbogner hbogner at gmail.com
Uto Sij 18 11:45:17 GMT 2011

On 11/03/2010 09:06 PM, Tihomir Heidelberg - 9a4gl wrote:
> Pozdrav,
>
> eto, saznao sam da je ovdje glavno mjesto odlučivanja, pa da pitam, imam
> nekih dilema...
> naime uhvatio sam se klasifikacije cesti i naletio na neke nejasnoće...
> eto pitanja...
>
> 1. Zašto su neke državne ceste označene kao highway=trunk ? Da li je
> pravilo da su državne ceste primary ili ne ? Jel to neko nepisano
> pravilo da ako je državna cesta sa odvojenim trakama kod nas zapravno
> trunk ? Naime, ima li u Hrvatskoj uopće cesta koje se mogu klasificirati
> [...]

Sad opet pitanje uz klasifikaciju prometnica

Neke županijske ceste su makadam, i županijske uprave za ceste imaju u
dokumentaciji da je to makadam, neke lokalne ceste su nekad bile ceste,
sad su jedva šumski putovi i uprava za ceste ih ima dokumentirane kao
neprohodne, dok su neke lokalne asfaltirane i kvalitetnije od onih
makadamskih županijskih. Kaj ćemo s tim?

Jer nije mi drago sjediti službenu dokumentaciju NN ako znam da je ona
samo papirnata i nema veze sa stvarnošću u neki slučajevima..