[Talk-hr] st(r)anje oko promjene licence

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Sub Sij 22 18:01:00 GMT 2011

On Sat, Jan 22, 2011 at 06:45:27PM +0100, Dražen Odobašić wrote:
> pa super... prijeđi na ODbL i tvoji podaci neće biti obrisani

Ali *hoce*.
Ako ne prijedjem, svi moji podaci ce sigurno biti obrisani, naravno.

Ukoliko medjutim prijedjem (tj. prihvatim nove CT), to nazalost nije
*nikakva* garancija da svi ili dio mojih podataka SVEJEDNO nece biti
obrisan (vidi tocku 1. mog maila)

> bez podrške kompanija i OSMFa, individualci se i tako mogu forkat
> koliko hoće :)

Mogu. Mogu se i ujediniti pa onda vise nece biti individualci, nego ekipa
koja nesto pokusava spasiti. Kao sto se vec i dogodilo (vidi FOSM referencu
u mom mailu). A i podrsku kompanija se moze dobiti...
Sto se tice podrske OSMFa, nazalost cini mi se da bi OSMu kao projekt i kao
community znacajno bolje prosao da nije imao takve "podrske", kad se sve
zbroji i oduzme :-(