[Talk-hr] st(r)anje oko promjene licence

Goran tom4uu2 at yahoo.co.uk
Sub Sij 22 20:05:43 GMT 2011

Hm...
me mogu se pohvaliti "dugogodišnjem sudjelovanju na OSM",
ali nisam primjetio pojmove agresiva, brisanje/uništavanje, individualce
koje se mogu f.

Meni je u svemu tome žalosno vidjeti da odvjetnici vode igru,
(stvarni odvjetnici, a ne zagovarači / lobisti / individualci)
dok je cijela  ekipa/zajednica/kakogod  bipolarno podijeljena.

Osobno, nemam ništa protiv da informacija koje sam dao OSM-u
i drugima budu korisne... makar frkano u milion varijacija.
S druge strane, šokiralo me da itko uzima ozbiljno mogućnost
brisanja podataka ako nad njima ne bdijem kao sokol ... ili ako
nisam pratio-i-shvatio namjeru.

Mogu reći samo hvala.
Linkovi su korisni jer na njima mogu primjetiti na kojoj listi je moje ime
i koje su namjere iza toga... alternativa je opisana, a uz sažetak "kako
postupiti
u slučaju da se želi prihvatiti nova licenca" ljudi mogli odlučiti".
Kladim se da ima na stotine ljudi koji su još u mraku :-)