[Talk-hr] st(r)anje oko promjene licence

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Sub Sij 22 20:40:30 GMT 2011

On Sat, Jan 22, 2011 at 07:47:17PM +0000, Valent Turkovic wrote:

> http://repo.grimp.eu/osm/europe/croatia_not_accepted
>
> Hvala na linku, dakle trebamo pitati najaktivnije korisnike hoce li
> prijeci i tako smanjiti gubitak podataka, a to su sa popisa prvih 20:

np, inace ima i http://odbl.de/croatia.html (pojavio se otkad sam slagao
text a nisam izgleda dodao u linkove), koji ti to interaktivno pokaze i
olaksava koordinaciju efforta.  (mozes pogledati userpages i njihove
diskusije da se informiras prije nego ih kontaktiras, kao i metodu za
izbjeci dupla kontaktiranja i sl)

> 14231 Matija Nalis 52552
>
> Znate li nekoga s popisa? Moguce da jednostavno nisu vidjeli da se

Poznam ovoga :)

Sto se mene osobno tice, mislim pricekati i vidjeti sto ce se odluciti oko
novih CTova, CC-BY-SA 4 price (koja bi mogla rijesiti stvar bez ikakvog
gubitka podataka i to potpuno automatski), PHASE 4 odluka, stanja gubitaka
podataka u HR i worldwide, te alternativnih forkova, te tada donjeti odluku.

> trebaju izjasniti o prihvacanju licence, ili su to ljudi koji si izricito
> odbili prihvatiti novu licencu?

Jos uvijek nije moguce izricito odbiti prihvatiti nove CT/licencu.
To ce tek postati moguce (navodno) kad udjemo u fazu 3 [1]

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Open_Database_License/Implementation_Plan#PHASE_3_-_Existing_Contributor_Mandatory_Re-licensing_.28Phase_2_.2B_5_or_10_weeks.29

> Ima li koga od ljudi s popisa na mailing listi da odgovore?

Ja sam nadam da ce moj mail potaknuti ljude da razmisle pa da vise sto zele
umjesto da stvar stoji u nekom limbu do zadnjeg trena. Dio ih mozda sigurno
zeli, dio sigurno ne, pa ce se barem to rascistiti. Naravno oni koji jos ne
znaju sto ce to odluciti kasnije (na ovaj ili onaj nacin).

Inace, nadam se da ce se i javiti i drugi koji su razmisljali (ili tek sad
pocinju razmisljati) o problemu, pa reci koji su njihova razmisljanja i
"limiti" tolerancije (recimo tipa "ako bude izgubljeno manje od 30% Hrvatske
ostajem na osm.org, inace prelazim na FOSM gdje nista podataka nece biti
pobrisano" i sl).