[Talk-hr] st(r)anje oko promjene licence

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Sub Sij 22 22:04:12 GMT 2011

On Sat, Jan 22, 2011 at 10:04:16PM +0100, Dražen Odobašić wrote:
> <tl;dr> [1]
>
> [1] https://secure.wikimedia.org/wiktionary/en/wiki/tl;dr

Prekrasan nacin argumentacije svojih stavova i postivanja truda sugovornika :-(

Nema veze, i tako je mail bio zamisljen za sve sudionike, a ne samo za tebe,
da pokusa barem djelomicno popraviti stetu uzrokovanu iznosenjem netocnosti
koje si napisao.

Ali posto ti je predugacko, mozda ovako u formi par natuknica ce biti
citljivije/razumljivije:

- siris neistine (ne znam da li iz samo iz neznanja, ili imas neki svoj cilj
  za FUD; pretpostaviti cu iz dobrohotnosti ovo prvo, jer kako sam kazes
  nemas vremena se informirati)

- ocigledno ne zelis niti nauciti zasto je to sto pricas netocno (jer ti je
  navodno predugacko).  Nemam nista protiv toga da ne zelis nauciti (ne
  zelim niti ja ponekad, pogotovo kad nemam vremena), ali bi bilo lijepo ako
  bi se onda barem suzdrzao od iznosenja neistina (inace samo siris FUD).

- pozivas na krsenje zakona (vjerojatno zbog onog neznanja odozgo)

- tuzno/nevjerojatno mi je vidjeti "da te bas briga za gubitak podataka" i
  da to ne vidis kao nikakav problem

Za argumente i objasnjenja slobodno referenciraj u moj "predugacak" mail
koji "nisi procitao", jednom kada budes imao vremena.  (Ili nemoj, pa necu
te valjda tjerati?  Napisao sam ti sto je neistinito od tvojih izjava, sto
mozes lagano provjeriti i na web siteu OSMFa i drugdje, a ti ako ne zelis
cak niti znati da iznosis netocnosti i neistine, kako da ti pomognem?)

HAND