[Talk-hr] Kako vratiti promjene koje je napravio novi korisnik?

SilverSpace mirozagreb at ubuntu-hr.org
Pet Srp 22 14:09:54 BST 2011

Pozdrav Darko, Upozori ga da to ne radi vidim da je to netko jako novi i ne
vidim u logu da je nešto puno mijenjao

Kad smo već kod tog brisanja imam i ja jednu zavrzlamu  koju sam pronašao
http://www.openstreetmap.org/?lat=45.17846&lon=13.59896&zoom=15&layers=M

2011/7/22 Darko Modronja <mdarko at glina.biz>

> Pozz,
>
> U Glini sam uz pomoć hbogner uspio nacrtati veći dio grada,
> i onda se pojavi korisnik koji to bez problema obriše
> http://www.openstreetmap.org/user/glinatube
>

> Kako vratiti na staro stanje prije nego je glinatube obrisao dio ceste ili
> moram
> ispočetka to crtati ?
>
> LP,
> MDarko

Svega što vrijedi Bog je stvorio malo, kako zlata tako i Hrvata.