[Talk-hr] (ne)namjerni vandalizam u Osijeku

Sanela Planinčević-Vujičić spvujicic at gmail.com
Sub Ožu 12 00:27:21 GMT 2011

dragi Valent,
tvoja artikulacija progrešaka ne djeluje nimalo motivirajuće.
Uz to, bilo bi u redu čovjeku reći gdje je pogriješio (a ne da sam traži kad
si je ti već našao) a ne uvalit mu vodić za priručnike, pa druže snađi se.

Obzirom da neznam područje, iz editirano ne vidim gdje je greška. Pa nebi
bilo zgorega ni za cijelu OSM zajednicu podjelit greške i 'maliciozne
promjene'!

živio!