[Talk-hr] 12.03.2011. OSM-HR neformalno druženje - Zagreb

Sanela Planinčević-Vujičić spvujicic at gmail.com
Pon Ožu 28 21:38:12 BST 2011

To je ime moje planete sa koje trenutno komuniciram sa Zemljom. Trenutno smo
Drazen, nasa nova prijateljica- bezkrilata sjenica i ja jedini stanovnici
tog planeta. Ali stizemo gdje i kad hocemo zahvaljujuci novim tehnologijama
sa kojima ce te se vi Zemljani-Zemljaci tek upoznati.

A propo sastanka, subota je ljepsa, komotnija i sa manje obaveza
(predpostavka). A usput se da i radit. Medutim ako usuglasimo drugacije moze
i neki dr.termin.

Vozdrica

54N314

On 28 Mar 2011 22:24, "Matija Nalis" <mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr>
wrote:

On Sun, Mar 27, 2011 at 12:00:40PM +0200, Sanela Planinčević-Vujičić wrote:
> Zdravo Hrvoje i ostali...
Aha, odmah bi se islo negdje mapirati? Ima se vec kvart ili sto?

Mislio sam da bi bilo slicno kao za Trnavu, prvo priprema i dogovor i onda
akcija; ali jos i bolje ako bi se odmah islo u akciju...

> Ja sam za subotu, dodobas takoder.
Ok, meni odgovara.

> 54N314

Ovo su koordinate gdje ce se mapirati u meni nekom nepoznatom sustavu? :)