[Talk-hr] Dodatne oznake na prometnicama

Ivan Delac ivan.news2 at gmail.com
Sub Tra 7 09:16:23 BST 2012

Tihomir Heidelberg - 9a4gl napisa:
> Hm, neznam da li ostalima isto, no ja kada se okrenem na cesti za 180
> stupnjeva meni se desna i lijeva strana zamjene.
> Kako znati koja je ljeva a koja desna ?

Po tome što svaka linija u OSM-u ima svoj smjer, pa gledajući u tom smjeru
zna se koja je lijeva a koja desna strana, kao npr. kod obale rijeke.

A i ovo sa tunelom ima smisla jer svaka autocesta ima svoj početak i kraj,
a ako sam dobro upoznat postoji čak i pravilo da stacionaža autoceste raste
od sjevera prema jugu, tj. od zapada prema istoku.

Više informacija o Talk-hr mailing listi