[Talk-hr] Fw: Fw: Fw: [Announce] NOTICE: Upcoming Maintenance - Read Only

goranracic1 at gmail.com goranracic1 at gmail.com
Sri Tra 11 06:36:01 BST 2012

Pa, upravo na proslom druzenju na kojem sam i ja konacno nazocio (hvala svima koji ste dosli, bilo mi je drago upoznati vas i popricati s vama uzivo!) sam pitao da li ce se nas OSM Tasking Manager http://tasks.osm-hr.org/ opet upotrijebiti za nekakav projekt kao sto je to bilo remapiranje HR, i Hrvoje je spomenuo ideju da se preko toga krene sa mapiranjem Hrvatske po Bingu, sto je u medjuvremenu i stavljeno u funkciju (o cemu je vec javljeno na ovu listu), a uz dijelove HR pokrivene Bingom stavljen je i Zagreb, no za HR problem su razliciti offseti za razlicite dijelove.

Sto se Zagreba tice, premda nisam iz ZG ja sam se prihvatio ucrtavanja Tresnjevke, tocnije m.o. Pongracevo (kao sto sam i naveo u profilu i dnevniku), jer sam bio tamo vec puno puta, a kao zadatak sam uzeo i Pisarovinu i okolna mjesta, jer sam i tamo bio dosta puta.

Pozdrav,
Goran
OSM: http://www.openstreetmap.org/user/CroKimba

Sent via BlackBerry from Vodafone