[Talk-hr] Corinne Land Cover test import

Dražen Odobašić dodobasic at gmail.com
Sri Tra 18 13:02:46 BST 2012

On 18.04.2012 13:44, valent.turkovic at gmail.com wrote:

> Aha, napokon sam došao i ja na red da to kažem, pa zar je to bitno
> kada i tako ne bi smjeli unositi podatke prema renedering engineu ;)

pa da su radili prema rendering enginu, onda ne bi radili import, jer je
tolika količina podatka nepregledna

prema rendering engineu bi ti mogao staviti sve ceste da su crvene jel
ti se tako više sviđa :)

> Možda za početak unijeti 2-3 najosnovnija sloja, tipa šume, močvare i
> slično? 42 tipa podataka je malo previše za automatsku import, tu se
> slažem.

Ne idu sva 42 sloja, nego se agregiraju u ono što se koristi na OSMu,
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Corine_Land_Cover

Corine je samo izvor problema, a ne rješenje za praznu kartu...
generiraju se random podaci kakvi hoćeš ... :)

PROTIV direktnog importa...

Dražen