[Talk-hr] Biciklističke staze vs rute itd.

hbogner hbogner at gmail.com
Pet Kol 17 11:13:06 BST 2012

Ovo je za bicikloljupce :D

Igram se sa biciklističkim stazama i mislim da bi ovako trebali
označavati OZNAČENE biciklističke staze,

cycleway = lane
cycleway:left = lane
foot = designated
highway = footway
surface = asphalt

Biciklistička je nastala na pješačkoj, zato je footway i
foot=designated, cycleway = lane i/ili cycleway:left = lane označavaju
da se na toj pješačkoj stazi nalazi biciklistička staza koje je na
ljevoj strani. ljeva strana je ona koja je bliže cesti ako se krećemo po
desnoj strani ceste, slično kao vožnja desnom stranom za aute. Pazite na
smjer crtane linije.

Očekujem primjedbe/kmentare.

Za NEOZNAČENE staze kojima se može voziti bicikl, dovoljno je staviti
footway=yes, ali ne designated, osim ako postoji znak za to.

POzdrav