[Talk-hr] Offline Android OSM karta s routingom

hbogner hbogner at gmail.com
Uto Vel 14 18:45:01 GMT 2012

Na http://data.osm-hr.org/osmand/ svakodnevno nove karte, ali ih morate
rucno skinuti i smjestiti na pravo mjesto.
Preko aplikacije mozete automatski skinuti karte koje su stare max
tjedan dana, oko ponedjeljka se generira cijeli svijet.
Zamolili su me da NE generiram sve svakodnevno jer nema potrebe i radim
im preveliku upload tako da samo par drzava generiram i drzim na nasem
serveru.

Pozdrav