[Talk-hr] zbrljao sam, kako napraviti povrat na prijasnje stanje?

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Uto Sij 17 09:08:01 GMT 2012

Ja sam malo koristio JOSM-ov plugin, Reverter se zove čini mi se, upišeš
broj changeseta, i onda ako želiš cijeli changeset revertati, staviš revert
fully, i to bi trebalo biti to.

Naravno, ovisi što si radio, ali ako sam dobro skužio, ti si obrisao gomilu
drveća, tojest točkica. To bi trebalo biti jednostavno, jer nisu spojeni na
ništa postojeće..

Janjko