[Talk-hr] lijenost i ODBL licence

valent.turkovic at gmail.com valent.turkovic at gmail.com
Čet Sij 19 09:45:18 GMT 2012

Priznajem lijen sam i zbog toga mi se nije dalo precrtavati sve ponovo
zbog onih koji nisu prihvatili novu odbl licencu, lakše mi je bilo
poslati par emailova i eto, malo po malo dosta ih se javilo i
prihvatilo novu licencu.

Ako je meni uspjelo uz minimalan trud slanja par istih poruka par
ljudi, vjerujem da bi i drugi mogli dobiti slične rezultate na svome
području, znam da su neki već to radili, ova poruka je za one koji
nisu. I neće vam svi pozitivno odgovoriti, ali to nije ni bitno, treba
doći od onih uspavanih koji su radili prije a sada duže vrijeme nisu
bili na osm-u da prihvate licencu kako se ne bi trebalo precrtavati i
brisati.

Ugodan dan vam želim,
Valent.

--
follow me - www.twitter.com/valentt & http://kernelreloaded.blog385.com
linux, anime, spirituality, wireless, scuba, linuxmce smart home, zwave
ICQ: 2125241, Skype: valent.turkovic, MSN: valent.turkovic at hotmail.com