[Talk-hr] Naselja u RH

SilverSpace mirozagreb at ubuntu-hr.org
Sri Sij 25 16:29:51 GMT 2012

hm teško da se da nekome sad razvrstavati
 ja sam uzeo iz liste i idem redom Zg županiju
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/dodatni/129122.htm
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/127788.html

Jedino bi dobro bilo kad bi stavili negdje kaj tko radi da ne gledamo u
duplo
Grad Zagreb je gotov sa tog istoga popisa.
Di ima Bing nije problem ali di ga nema teško da ćemo odrediti točan
položaj naselja
Negdje se da otprilike piknuti ako su ceste ucrtane pa po njoj odrediš.
Ujedno radim spisak naselja koje nisam mogao odrediti koji ću kasnije
staviti negdje javno da se vidi što još nije urađeno

Pozdrav!

Dana 25. siječnja 2012. 17:15 Matija Nalis <
mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr> je napisao/la:

> True. Bilo bi korisno iz liste svih mjesta izbaciti sva ona koja vec ima
> ukucano u OSM, pa da se zna sto fali i treba ukucati...
>
> medjutim, kako si to mislio da se realizira? ok, svatko sa liste moze
> popikati ona koja su mu poznata, no to ce jos uvijek ostaviti dobar dio
> neoznacen bojim se. Ideas?
>

> --
> Opinions above are GNU-copylefted.

Svega što vrijedi Bog je stvorio malo, kako zlata tako i Hrvata.