[Talk-hr] Mapfactor Navigator

valent.turkovic at gmail.com valent.turkovic at gmail.com
Čet Srp 5 12:57:11 BST 2012

> Ili da parafraziram: besplatna neslobodna aplikacija je besplatna
> samo ako si spreman prodati svoju dusu vragu za 0kn :-)
>
> A da mi je bitna samo "just works" funkcionalnost a ne tamo neka
> suradnja, pomaganje drustvu, otvorenost podataka i aplikacija i
> slicne stvari, trosio bih neko non-free rjesenje.
>
> Vidis u drugim threadovima da ne bih padao s mostova i utapao se da
> koristim profesionalni TomTom ;) Koji IIRC ima block this road i (jos
> uvijek AFAICT) kvalitetnije rjesene obvezne smjerove ulica.

Mislio sam ti napisati poduži mail ali sam odavno shvatio nema smisla
se svađati preko mailing lista, ako to ne mogu uživo onda niti ne
grizem više na flaimbaitove.

Svodi se na to da svatko ima svoj pogled i kao što ja tebe ne mogu
uvjeriti da stvari radiš kao što ih ja radim, također niti ti ne možeš
druge ubjediti da se ponašaju prema tvojim normama.

Osobno mi je malo licemjerno gledati samo na jedan izdvojeni slučaj i
biti tako isključiv, ako živiš i dišeš FLOSS filozofiju i ograničavaš
se od korištenja svih ne-FLOSS softvera i tehnologija ne bi baš daleko
došao. Mogao bih ti dati hrpe primjera gdje si licemjeran i gdje
koristiš zatvorene tehnologije, no to i sam znaš sigurno, pa neću.
Oko, ako želiš zabrijati na otvorenost možeš ići toliko daleko da ne
koristiš ni GSM telefone (o smartfonovima da ni ne pričamo) pošto
koriste zatvorene protokole, i naravno zaboravi na internet jer sav
promet prolazi kroz čipove koji su 100% zatvoreni i vjerovatno imaju
neki kineski backdoor, a da ne pričamo da je i IOS koji gura sav taj
promet kakođer vrlo zatvoren, tek kada dođeš do http-a onda je taj dio
tek otvoren...

Uglavnom, život nije crno-bijel, evangelist sam otvorenog softver
preko deset godina no nisam licemjeran i priznajem sam sebi da postoje
ograničenja iz kojih se ipak nekada ne možeš maknuti. A sofver koji
koristim je 90% FLOSS, a sumnjam da itko može tvrditi osim Stallmana i
Ive Ugrine da koriste 100% FLOSS ;)

--
follow me - www.twitter.com/valentt & http://kernelreloaded.blog385.com
linux, anime, spirituality, wireless, scuba, linuxmce smart home, zwave
ICQ: 2125241, Skype: valent.turkovic, MSN: valent.turkovic at hotmail.com