[Talk-hr] Naselja u RH

Ivan Delac ivan.news2 at gmail.com
Čet Srp 12 19:29:15 BST 2012

Janko Mihelić napisa:
> Čini se da u županiji "Grad Zagreb" nema podjele gradova i sela, ali u
> slijedećoj, Zagrebačkoj županiji ima neke podjele.. Budem to još malo
> istražio pa se javim.

Stvar je vrlo jednostavna. U Hrvatskoj se jedinice lokalne samouprave
dijele prvo na općine ILI gradove. Potom se svaki grad ili općina dijeli na
naselja. I to je to.
Npr. u Gradu Zagrebu imamo naselje Zagreb, Sesvete, Buzin, Kašina itd. Ta
podjela se jako dobro vidi ovdje:
http://preglednik.arkod.hr/ARKOD-Web/#map_x=471156&map_y=5078944&map_sc=228571&layers=DOF_NEW,OP,NA,LPIS_200,LPIS_210,LPIS_310,LPIS_320,LPIS_410,LPIS_421,LPIS_422,LPIS_423,LPIS_424,LPIS_490,LPIS_900
(uključite si nazive općina i naselja sastrane (T)).
Predlažem, da svako naselje u Hrvatskoj dobije odgovarajući tag prema broju
stanovnika (village, town, city), a sve što nije naselje neka bude hamlet.
Ako netko zna za veće selo koje bi se tagiralo kao village a nije na popisu
naselja u HR neka napiše koje je to, ali čini mi se da takvih slučajeva
nema ili ima jako malo.

Ostaje još jedna sitnica za razjasniti. Može li se naselje (npr. Buzin)
tagirati kao suburb? Moje mišljenje je da ne bi trebalo tako da
koliko-toliko možemo jasno definirati pravila.

Više informacija o Talk-hr mailing listi