[Talk-hr] Mapfactor Navigator

valent.turkovic at gmail.com valent.turkovic at gmail.com
Sri Lip 13 10:09:20 BST 2012

"Najbojli" je definitivno subjektivan pojam, ali evo zašto je meni
Mapfactor Navigator bolji od Osmand-a nakon što sam ga koristio od
Osijeka do Ohrida u Makediniji - korisničko sučelje je prvi faktor.

Osmand je nepregledan, teško se snaći u izbornicima i nepotrebni
koraci se teško izgjegavaju. UI na MF Navigatoru je ispeglano do
savršenstva iako je Beta aplikacija. Mnoge komercijalne aplikacije bi
imale što naučiti od MF Navogator UI designera.

Jedan killer feature koji fali Osmandu (i svim drugim OSM aplikacijama
koje sam testirao) je routring putem pomoćne lokacije, za sada je MF
Navigator jedina aplikacija koja ima ovaj feature.

Jednostavno dodavanje Favorite lokacija, te jednostavno biranje da li
je neka od postojećih waypoint, destination ili nešto treće.

Vozio sam se kroz Hrvatsku, Srbiju (Niš, Šid, Beograd) i Makedoniju
(Ohrid, Skopje, Struga), te su ulice bile dobro označene i nisam
primjetio da su falile POI (benzinske i kafići), nisam ih tražio po
imenu pošto sam u stranome gradu pa nisam niti znao imena, no pretraga
po imenu POI-a je svakako feature koji treba dodati.

Samo da bude jasno, Osmand podržavam jer je pod GPL licencom, i kupio
sam Osmand+ da ih podržim no ipak aplikaciju nisam na putu koristio
zbog jednostavnog razloga što sam našao bolju.