[Talk-hr] Naselja u RH

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Pet Lip 29 12:33:11 BST 2012

On Fri, Jun 22, 2012 at 11:32:47AM +0200, hbogner wrote:
> Naravno da treba sa skriptom, ali tko će se toga uhvatiti? Hoćeš ti?
> "Samo 100 linija koda" :D

pa mogu ja, trebao bih slijedeci tjedan imati nesto slobodnog
vremena.

Ideja za realizaciju, pa komentirajte:

1) izvuci sve nodeove koji imaju "place=*" iz RH OSM extracta.
2) izvuci sva mjesta iz DZS .xlsa i "Ukupan broj stanovnika" od tamo.
3) generirati .osm sa modify akcijama za sve sto je matchani place name
   (dodati "population=xxxx" i "census=2011-preliminary" i "source=dzs.hr")
4) ispisati koja mjesta nema u OSM-u, te koja ima u OSM-u a nema u DZS-u
5) rucno popraviti/dodati podatke iz 4, pa ponoviti sve od 1
6) kada smo zadovoljni, finalni .osm ucitati u JOSM, pregledati jos
   jednom, i uploadati.
7) uploadati scriptu negdje da imamo za slijedeci puta

cini li vam se ok?

Ja napravim sve osim tocke 5, tu bi mi dobro dosla pomoc jer toliko
vremena ipak necu uhvatiti bojim se...

Ima li dobrovoljaca za pomoc oko tocke 5?

--
Opinions above are GNU-copylefted.