[Talk-hr] Naselja u RH

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Pet Lip 29 15:13:31 BST 2012

Dana 29. lipnja 2012. 13:33 Matija Nalis <
mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr> je napisao/la:

> pa mogu ja, trebao bih slijedeci tjedan imati nesto slobodnog
> vremena.
> Ideja za realizaciju, pa komentirajte:

Čini se sjajno. Ja mogu pomoći kod točke 5.

5) rucno popraviti/dodati podatke iz 4, pa ponoviti sve od 1

Ručno treba samo provjeriti mjesta koja ima u osm-u a nema u dzs-u, obrnuto
ne možemo puno napraviti jer ne znamo gdje su mjesta koja nedostaju :)
Višak mjesta možemo preimenovati u hamlet ili locality, ovisno o slučaju.

I još nešto, moramo se dogovoriti što je city a što town. Trenutno
lokal-patrioti svoja mjesta vole pretvoriti u city, makar nema osnove. U
wikiju piše granica od 100.000, u što kod nas upadaju četiri najveća grada
(OS, RI, ST, ZG). Ako se slažemo ostale možemo proglasiti town. Sela su
točno odjeljena u xls-u pa za to ne trebamo izmišljati granicu.

Dana 29. lipnja 2012. 13:58 hbogner <hbogner at gmail.com> je napisao/la:

> treba biti ili source:population=dzs.hr ili population:source=dzs.hr

Našao sam source:population=* na slijedećoj stranici:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:place%3Dneighbourhood

Janko Mihelić