[Talk-hr] Orbview TMS

hbogner hbogner at gmail.com
Uto Svibanj 8 15:37:09 BST 2012

On 05/08/2012 04:17 PM, Janko Mihelić wrote:
> Možda je rješenje u u patchu za Potlatch. Ako se nekome da :D
>
> https://github.com/openstreetmap/potlatch
>
> Janko

Nope, stvar je baš u gdal2tiles koji koristim. Ima drukčiju strukturu
imenovanja sličica. Ima rješenja za to, samo treba sjesti i testirati.

PS. Ovo nije kompletan Orbview za naše područje. Prioritet su mi bila
područja koja nemaju nikakvu pokrivenost, ni sa bing ni sa ustopo. Nema
mi baš previše smisla slagati za područja koja imaju bing podloge ali
ako netko misli da bi trebalo s vremenom i to možemo napraviti.
Za sad su prioriteti područja bez satelitskih snimki. Prvo RH pa onda
možemo i susjedima pomoći.