[Talk-hr] Dopustenje za koristenje benzinskih postaja

hbogner hbogner at gmail.com
Sri Stu 21 21:23:24 GMT 2012

I radna vremena i adrese i koordinate i tipove goriva i broj parkirnih
mjesta ... :D

Za probu sam 3 napravio ručno i muče me kategorije goriva.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:amenity=fuel
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:fuel

Na OSM se može unijeti i više podataka nego su nam dali, tipa jel ima
dućan, kafić wc, zrak, voda, ...

Kaj ćemo s tim? Kad ih sve unesemo javit im i reci da se moze sve to
ostalo unijeti?

Hoćeš extract sa amenity=fuel za laksu usporedbu?

Pozdrav,
Hrvoje