[Talk-hr] Toponimi

Dominik Barbarić dominik.barbaric at gmail.com
Pet Stu 23 11:10:18 GMT 2012

Krk ima manje od 10000, pa ima i status grada. Popis gradova postoji i na
Min. uprave
http://www.uprava.hr/UserDocsImages/Lokalna%20samouprava/opcine_gradovi_RH.pdf.

Onda cu urediti sve prema ovom popisu. Inace ovo mi je palo na pamet kad
sam uocio da toponima za Samobor uopce nije ni bilo na karti. :D