[Talk-hr] Naselja u Hrvatskoj

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Uto Tra 23 10:09:26 UTC 2013

Pozdrav!

Reklamiram opet svoju tablicu koja pokazuje ucrtana naselja:

http://usporedba.osm-hr.org/osm/naselja/

Novost je prikaz ucrtanosti naselja po županijama.

Postoji nekoliko problema što se tiče naselja. Recimo, što je village a što
je hamlet. Logičan odabir bi bio da sva mjesta koja imaju status naselja a
nisu grad tagiramo sa place=village, a sve što nema status naselja tagiramo
place=hamlet.
Ipak, to nema smisla zato što u popisu stanovništva imamo mnoga naselja sa
nula stanovnika. To ne možemo označiti niti kao village, niti hamlet, nego
kao place=locality. Također, neka mjesta koja nemaju status naselja imaju
po stotinjak ljudi. To bi se već moglo nazvati village.
Dakle, moj prijedlog je da ne pratimo slijepo političku podjelu nego da
tagiramo kako je na terenu.

Drugi problem su dvojezična naselja u Istri. Promjenio sam im nazive u
službeni (Pula/Pola) ali jedan maper ih stalno vraća u samo hrvatski naziv.
Ne znam da li da toleriramo krive nazive gradova ili da se bavimo time.

Janko

Više informacija o Talk-hr mailing listi