[Talk-hr] Offset za Zagreb Vrbik

SilverSpace mirozagreb at ubuntu-hr.org
Pon Tra 29 21:54:25 UTC 2013

Da to ti je malo sa offsetom zajebano netko uzme offset netko ne ili su
prije bile stare snimke binga pa sad ne paše itd...
Zato si ga sam postaviš kad skidaš podatke skines i gpx imaš u josmu kada
ti se otvori dialog za skidanje područja
gore imaš opciju Raw GPS data i tu staviš kvacicu pa skine i gps logove
http://is.gd/hKGB1w
najbolje ti je neko raskrižje koje je u blizini pa po njemu pomakneš podlogu

Dana 29. travnja 2013. 23:34 Fiki <fikask at hotmail.com> je napisao/la:

> Gledajući osm file za Vrbik naletio sam na brdo ucrtanih objekata a svaki u
> drugom offsetu. Stoga, Janjko, SilverSpace, mnalis i tko god je radio na
> tom
> području, molim podatke o offsetu.
>
> Pozdrav :D

Svega što vrijedi Bog je stvorio malo, kako zlata tako i Hrvata.