[Talk-hr] osm-hr kao dio udruge?

Dražen Odobašić dodobasic at gmail.com
Pet Pro 6 06:55:21 UTC 2013

On 05.12.2013 14:50, hbogner wrote:
> Dakle za sad stvari stoje ovako:
>
> HrOpen : 5
> HULK : 0
> Suzdržan: 1(ja sam inicijator pa čekam vašu odluku)
>
> Molim i ostale da daju svoje mišljenje, mislim da nas ima više od 6.
> Pozdrav

dakle HROSGEO (slobodni softver u geoinformatici i slobodni prostorni (open)
podaci) - nije još formalizirana .. statut je zadnjim čitanjima, tj. čekaju se
komentari ... ako netko ima volje/želje mogu ga proslijediti.. (hint hint, nudge
nudge)

no problem je što mi, za sada, nemamo direktan 'ulaz' na Carnet, nego samo
indirektno preko fakulteta, poslužitelji i nisu neki problem, mogu se osigurati
donacije, također se može pokušati osigurati VPS na SRCU ...

s obzirom da se na fakultetu osniva Open Source Geospatial laboratorij
http://www.geof.unizg.hr/mod/book/view.php?id=1166 ... a HROSGEO će biti jedan
od 'partnera', možda se i na taj način može osigurati infrastruktura na
SRCU/CARNet...

glasam šutnjom :)