[Talk-hr] osm-hr kao dio udruge?

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Pet Pro 6 18:36:42 UTC 2013

On Fri, Dec 06, 2013 at 09:45:48AM +0100, hbogner wrote:
> Zato sam u prvoj poruci i napisao:
> "Ako mislite da bi bila bolja neka treca slobodno recite, znam da je
> bilo rijeco o osgeo-hr udruzi ali neznam kako je zavrsilo. "
>
> Ja sam direktno pričao sa Carnetom i oni su bili zainteresirani,
> samo treba biti netko formalan s naše strane za suradnju.

Sada kada sam drzao pred koji tjedan na CUCu radionicu za OSM pitali
su me CARNetovci da su oni jos onomad rekli da su spremi dati
servere/link ili nesto samo nek kazemo sto nam treba i za sto.
Da su bili pricali onda s nekim (hi, hbogner :) ali da je to zastalo.

Pa eto... Kao bivsi CARNetovac i tak imam veze tamo pa mogu ja
komunicirati (ako nema nekog drugog koga bi to veselilo :), samo da
se dogovorimo sto hocemo i za koje potrebe.

Sto se tice otvaranja posebne udruge (HROSGEO ako sam shvatio?), ne
znam koliko je to pametno.

To je sve lijepo i krasno dok netko ima volje i snage i vremena sve
gurati, ali ima i gnjavaza i troskova (pa makar knjigovodja za sve
sto treba papirologije godisnje drzavi dostaviti cak i kad imas 0kn
prometa po racunu [sto BTW ima problema ako je bas 0kn jer se
birokrati jako zale ako je to slucaj]).

Medjutim ak je to jedan ili dva covjeka a ne znacajno vise njih (koji
imaju dovoljno volje i vremena baviti se birokracijom umjesto
kartiranjem), onda se dogodi nesto (odu na studij u drugu zemlju,
ozene se, dobiju klince, zagnjave ih na poslu, whatever) i cijela
stvar propadne.  (i puno je teze onda ista napraviti nego dok udruge
nije bilo, jer svatko osjeca da je ta udruga kamen oko noge)

Za zivi primjer mogu pokazati isto tako entuzijasticni pocetka
slobodansoftver.hr (obavilo se i statut i otvaranje i knjigovodja i
nabavio se i server i smjestaj i link i admini i slozilo se sve, a
onda glavni inicijator otisao u USA i sve je stalo, evo zadnja
aktivnost na mailing listi i web stranici pred vise od godinu i pol)

Kao dodatak nekoj vec postojecoj udruzi koja ce obaviti sve to sto
treba mi se cini daleko bolje rjesenje, barem do onog dana kada nas
bude bar 10+ koji se zele aktivno baviti bas samo birokracijom i to
placati iz svog dzepa :)

pa eto, mojih 0.02$