[Talk-hr] Prijedlog za unificiranje načinaoznačavanjavišejezičnih imena gradova u Hrvatskoj na primjeru Istre

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Čet Svibanj 9 15:05:03 UTC 2013

Dana 9. svibnja 2013. 11:00 sijanac osm <sijanac.osm at gmail.com> je
napisao/la:

> Prvo pitanje je za Janka. Da li si ti kategorički protiv ili si tipa...
> nja,
> nisam za taj prijedlog ali ako se većina mudraca osm-hr dogovori prihvaćam
> ideju.

nja,
nisam za taj prijedlog ali ako se većina mudraca osm-hr dogovori prihvaćam
ideju. Pogotovo ako je kazna smrt :) Zezam se. Nisam toliko protiv te ideje
da bih bojkotirao. Prihvaćam većinu.

> Što je najgore već je primjenjen u tim višejezičnim varijantama određena
> modifikacija informacije radi renderiranja. Naime službeno ime grada Pule
> je
> Pula-Pola, ne Pula - Pola, a još manje Pula / Pola. Zar nije taj princip
> već
> na neki način prilagodba renderiranju informacije.

To sam primjetio, i razmišljao sam bih li išao toliko u detalje da ih
nazovem po zakonu, ili onako kako se to obično upisuje po OSM-u, barem u
našoj okolini. A u našoj okolini je običaj xxx/yyy. Zato sam došao do
zaključka da bi baš to rješenje bilo najbliže našem zakonu, i uobičajenim
rješenjima u OSM-u. Znači nisam ni ja za slijepo praćenje zakona.

> Ja razumijem da je ta ideja došla zbog 'name ratova' i konstantnog ping
> ponga. Zato sam i pokrenuo ovaj prijedlog.

U cijelom ovom slučaju mi je najvažnije i najdraže da ovako rješavamo
ratove. Zato mi i nije toliko bitno kako će se ovo završiti, važnije mi je
da nas što više prati ovu listu i da zajednički donosimo odluke.

> Ne vidim neki posebni razlog da se dosljedno prenose odluke sabora o
> službenom imenu u svijet podataka, jer tada bi morali doslovno
> primjenjivati
> sve zakonske idiotarije.

Sa ovime se slažem. Recimo, glavni grad Hrvatske je po zakonu županija Grad
Zagreb. Dakle ako si u selu Horvati, onda si u glavnom gradu Hrvatske.

> Što kažeš Janko?

Može, briši talijanske nazive. Trebalo bi javiti filip55-u i pokazati mu
ovu raspravu jer je on bio taj koji je vraćao natpise u dvojezične.

Janko