[Talk-hr] Objekti dobiveni geodetskom izmjerom

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Ned Svibanj 12 23:11:27 UTC 2013

On Fri, May 10, 2013 at 10:20:06PM +0200, hbogner wrote:
> Sad mi preporu?uju "source:position=*" u kombinaciji sa "note=this
> was measured with survey grade gps, don't touch it" :D

a source:position se negdje koristi? ja sam slabo vidio...
isto se spominje i source:location... Ako se koristi, onda ok,
moze...

Po meni koliko vidim u praksi, "source" je mahom za koordinate (ili u
sirem slucaju nedefinirano, kao default na "sve skupa"), a
"source:nesto" za tag "nesto".

Stoga mislim da bi nesto tipa:

source=survey:GPS+Cropos+totalka-2012
note=this was measured with survey grade gps, don't touch it

(bitno da u source bude specificiran detaljan survey source)

takodjer sam iz razloga navodenog u "note" protiv samo stavljanja
changeset commenta (jer je u ovom specificnom slucaju bitno da svi
mapperi to vide prije nego krenu pipkati), al se moze/treba dodatno
staviti i tamo u changeset, npr.

"poravnavanje po visokopreciznom GPS+Cropos+totalka iz 2012." ili
sl.