[Talk-hr] Javni prijevoz

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Pet Svibanj 17 21:41:01 UTC 2013

On Fri, May 17, 2013 at 10:59:33PM +0200, Janko Miheli?? wrote:
> Dana 17. svibnja 2013. 22:25 Matija Nalis
>
> Ja sam tako tagirao u nedostatku druge ideje. Taj komad puta je i staza i
> platform, mislim da to ne bi smjeli odvajati jer ?emo u jednom trenutku
> trebati i router za javni prijevoz.

Sto nas dovodi do pitanja bitnosti platforme uopce. Po meni ona
uglavnom ima smisla tek za velike stvari (100+ metara) tipa
glavni kolodvor zagreb i sl. gdje ima vise perona i koji su dugacki..
za busnu stanicu koja je cesto manja od prosjecne greske GPSa to nije
bas tak bitno...

A za routanje i slicno mislim da se i koriste (i trebaju koristiti)
highway=bus_stop i sl. nodeovi na samom highway=(residental,
secondary, ...) i relacije za vozne linije.

> Najbolji na?in bi bio highway=path + public_transport=platform. Problem je

Da, to isto moze...

> ?to se to ne renderira na mapniku, ali ne bi smjeli robovati renderereru.

highway=bus_stop se renderira uredno, ne znam kako je sa novijim
public_transport=stop_position, trebalo bi provjeriti...

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Bus_stop

--
Opinions above are GNU-copylefted.