[Talk-hr] Fwd:Vaši podaci i Openstreetmap projekt

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Čet Stu 7 18:57:10 UTC 2013

Dana 7. studenoga 2013. 18:40 Fiki <fikask at hotmail.com> je napisao/la:

> Bez brige te ''čudne'' oznake razumijem, no da podijelim znanje. Ova prva
> vrijednost (veća) je dopušteno opterećenje po osovini. Druga vrijednost
> (manja) označava dopušteno opterećenje po metru.

Vidim da si prvu vrijednost počeo upisivati u tag maxaxleload. Ima li
smisla upisivati opterećenje po metru? Možda možemo izmisliti tag, recimo
maxloadperlength, pa ako netko smisli drugi tag lako ga preimenujemo.

E da, nikad nisam uspio iščeprkati Zagrebački Ranžirni kolodvor. Ako imaš
znanja i volje, bilo bi dobro glavne pravce staviti u relacije, i sporedne
pravce označiti sa service=siding.

 Sve u svemu lagano sam krenuo to upisivati, sad me još samo zanima hoćemo
> li
> za pojedine rute tj. relacije upisivati njihov ref. Npr. Zagreb GK - Sisak
> -
> Novska je 50

Ne razumijem o kojem ref. broju govoriš. Znam da pruga Zagreb GK - Sisak -
Novska ima oznaku M104, ali ti ne govoriš o toj oznaci, jel? Oni su već
upisani u relacije, ali nisu u članove relacije, tojest direktno na prugu.
Možda bi se i to moglo, makar je redundantno.

Janko