[Talk-hr] Fwd:Vaši podaci i Openstreetmap projekt

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Čet Stu 7 19:44:13 UTC 2013

Dana 7. studenoga 2013. 20:19 Fiki <fikask at hotmail.com> je napisao/la:

> Ne vidim neki smisao maxloadperlength jer se on zapravo izvodi iz
> maxaxleload

Zar nisu neki vagoni duži od drugih? Ako je vagon duži, onda bi load per
length tog vagona bio manji, iako je axle load isti.

> M104 označava prugu na toj relaciji, dok 50 je broj linije na pruzi M104.
> Kao
> što u Zagrebu ima tramvaj br. 5 koji vozi po tračnicama od Maksimira do
> Prečkog.

Aa, razumijem. Za vlakovne linije se rade nove relacije sa tagovima
type=route, route=train. Već sam razmišljao o tome, ali ne znam dovoljno o
linijama. Zanima me koliko je jednostavno održavati te linije. Koliko se
često linije mjenjaju? Jednom, dvaput godišnje? Koliko ih se promjeni?

Janko