[Talk-hr] Notes statistike

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Pet Ruj 6 18:57:26 UTC 2013

On Tue, Sep 03, 2013 at 03:04:22PM +0200, hbogner wrote:
> Takodjer cestitke i od mene Fiki

> http://download.osmand.net/latest-night-build/
> skini si nightly build, vec odavno prebqaceno na notes, takodjer kod
> dodavanja poi postoji polje za upis ulice i kucnog broja

A dosao je u FOSM neki 1.5-ARM... Da, pojavio se POI za upis ulice i
kucnog broja, i mozes cak i dodatne tagove stavljati osim onih
predefined (ako ih znas napamet ili imas zivaca otvarati browser
paraleleno sa OsmAndom :). Sto bi bilo totalno cool da ga nisu
katastrofalno potrgali.

Ali ga jesu katastrofalno potrgali... Kao prvo, i manje bitno,
ocigledno je da onaj tko je to dodavao ima ili tablet, ili barem
nesto ogromno tipa Samsung Galaxy S4, jer na S2 svaka nesretna stavka
je wrapana i mora se scrollati.  Na unosu Notesa toliko se razbacuje
ekranom da sam siguran da koristi barem neki tablet A3 velicine i to
landscape modu...  ostane mi mjesta za 6 slova valjda za ukucati, a
80% ekrana je neiskoristeno.  Svako uneseno slovo nakon tih prvih par
(a u notesima mi treba bar 10ak rijeci, hej!!) naravno nema wrap u
slijedeci red, nego se uopce ne vidi sto se upisuje.  Strasno. Nego
moras upisati, commitati, pa onda vidjeti misspellinge u bugu online
(troseci data plan), pa dodati bug comment da pojasnis one
misspellige koji su totalno necitljivi.

No to je jos i manji problem... Ono sto su strasno potrgali i sto sam
jos uvijek u soku je da su (namjerno) *maknuli* da se sada vise
NE VIDI ono sto si ukucao kao POI.  WTF?!!

Mislim, totalno su ucinili "Create POI" neupotrebljivim.  Pa to sad
moze koristiti samo Kolumbo, ako ides stalno u jednom smjeru i nikad
ne prolazis kroz istu tocku. Dakle gradovi, sela i opcenito takve
stvari mozes totalno zaboraviti, jer sve sto ukucas neces znati da si
ukucao kad opet dodjes na to krizanje, nego ces na isto krizanje
smjeti doci tek za tjedan dana, kada skines novu kartu pa se vidi to
sto si ukucai... Uzas... Pa to je prije radilo odlicno ne razumijem
sto im je bilo...

https://groups.google.com/forum/#!topic/osmand/i3jxXzciRuU

Recimo mi molim te da je to u nightlyu sredjeno...  Ovo je strasno,
razmisljam ozbiljno o downgradu na 0.7.x, znacajno mi je
funkcionalniji bio za mapiranje.

> ja dodajem poi kad god mogu, u zadnje vrijeme kucne brojeve ili neke
> poi koji skuzim da fali

da i ja, ali vise ne mogu skuziti jer nemam memoriju od 64GB u
glavi... pa ne kuzim da sam jedini na svijetu koji u OsmAnd ukucava
stvari progressivly prolazeci vise puta kroz ista krizanja, unoseci
prvo najbitnije a ako ostane vremena onda tek ono manje bitno.

Ovo sad je napravljeno da je djelomicno upotrebljivo samo ako ides
ciljano mapiranje pjesice u jednom smjeru bez skretanja (da ne bi
slucajno se vratio na ista krizanja) i unosis 100% svih vidljivih
stvari sve odmah odjednom, dakle NE prioretiziras unos doktora,
izvora pitke vode, servisa bicikala i trgovina (meni najbitnije
stvari, pogotovo van vecih gradova) naprema kucnim brojeva, klupama
(sa ili bez naslona, molim), kosevima za smece i sl. manje bitnim
podacima.

Tako da prakticki ne mogu vise skoro nista POIa unositi, ili moram
i trositi data plan i raditi svaki posao duplo -- kad unesem bilo koji
POI, unjeti jos jednom i Notes, da bih mogao vidjeti sto sam gdje
unio... Onda mi je lakse nista niti ne unositi kao poi nego samo
OsmBugs/Notes, pa kod kuce raditi totalno nepotreban dupli posao
prekucavanja toga sto sam prije bio mogao odmah unjeti...

</rant>